Sponsor worden

Ondersteun de activiteiten van Con Forza.

Mannenkoor Con Forza organiseert een paar keer per jaar een concert rond Kerst en Pasen. Tijdens deze concerten wil het koor het Evangelie laten klinken door zang en meditatie. Aangezien deze avonden de nodige kosten met zich meebrengen, hebben wij sponsors nodig die ons koor hierin willen steunen.

Naast het mede mogelijk maken van deze concerten, heeft u als sponsor het voordeel dat u op deze manier meer naamsbekendheid krijgt.

Hoe kunt u ons steunen?

• Als sponsor kunt u adverteren in het programmaboekje, dit kan per concert, maar u kunt ook vaste sponsor worden.
  • Tevens is er de mogelijkheid op de website te adverteren op de sponsorpagina. Daarnaast is er op de homepagina een banner waarop deze advertentie voorbij komt.

Als vaste sponsor is er keuze uit diverse pakketten:

• Pakket A: 2 concerten sponsoren met een advertentie in het programmaboekje, met keuze tussen kwart, halve, hele pagina of achterzijde van programmaboekje.
  • Pakket B: Sponsoren op de website .
  • Pakket C: Combinatie van A en B.

Voor meer informatie kunt u het contactformulier invullen.

Contactformulier

Naam *